menu
 Πρόσβαση

Η πρόσβαση στο λόφο του Λυκαβηττού μπορεί να πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους.

Για τους λάτρεις της φύσης και τους δεινούς περιπατητές προσφέρεται για μια ιδανική ανάβαση ως την κορυφή με διαδρομή ανάμεσα στα πεύκα και την πυκνή βλάστηση. Υπάρχουν διαμορφωμένα σκαλοπάτια που διευκολύνουν την πρόσβαση από την οδό Πλουτάρχου, στο Κολωνάκι.

Εναλλακτικά υπάρχει και το τελεφερίκ, η αφετηρία του οποίου βρίσκεται στο τέρμα της οδού Πλουτάρχου. Υπάρχουν δύο συρμοί που εκτελούν τη σύντομη και ευχάριστη διαδρομή ανά 30 λεπτά. Σε ώρες αιχμής τα δρομολόγια εκτελούνται συχνότερα.

Κοντά στην οδό Πλουτάρχου υπάρχει ο σταθμός του Μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ.

Οι περισσότεροι επισκέπτες βέβαια, ανεβαίνουν στην κορυφή με το τελεφερίκ και κατεβαίνουν με τα πόδια από τα ελικοειδή σκαλοπάτια. Έτσι, έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν τα περισσότερα σημεία του λόφου.

Μπροστά από το θέατρο υπάρχει μεγάλη έκταση για οργανωμένη στάθμευση ικανού αριθμού ιδιωτικών αυτοκινήτων.

Με λεωφορείο:

Μπείτε στο site του ΟΑΣΑ

Με Μετρό:

Σταθμός Ευαγγελισμός.

Με αυτοκίνητο:

Από Λεωφόρο Αλεξάνδρας (1). Στο ύψος του Αρείου Πάγου στρίβετε στην οδό Κυρίλλου Λουκάρεως Στρίβετε λοξός αριστερά στην οδό Νικοτσάρα. Στρίβετε λοξώς δεξιά στην οδό Κόνιαρη και διαμέσου αυτής εισέρχεστε στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού.

Από Λεωφόρο Αλεξάνδρας (2). Στο ύψος του γηπέδου Απόστολος Νικολαΐδης (ΠΑΟ) στρίβετε δεξιά στην οδό Χρήστου Βουρνάζου (Συνέχεια της οδού Πανόρμου). Αναγκαστικά κατευθύνεστε ευθεία. Στο φανάρι στρίβετε δεξιά στην οδό Δορυλαίου (Αμερικάνικη Πρεσβεία). Συνεχίζετε ευθεία και διαμέσου της οδού Σκοπετέα εισέρχεστε στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού. Έχετε την επιλογή να στρίψετε αριστερά και δεξιά. Από Βασιλίσσης Σοφίας (1). Ακριβώς στην Πλατεία Μαβίλη εισέρχεστε στην οδό Δορυλαίου. Συνεχίζετε ευθεία και διαμέσου της οδού Σκοπετέα εισέρχεστε στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού.

Από Βασιλίσσης Σοφίας (3). Ακριβώς στο ύψος του γυάλινου Δρομέα εισέρχεστε στην οδό Ι. Γενναδίου. Στρίβετε αριστερά στην οδό Σουηδίας και μετά στρίβετε δεξιά στην οδό Αριστοδήμου. Στην οδό Κλεομένους στρίβετε αριστερά και έχετε εισέλθει στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού.

Από Βασιλίσσης Σοφίας (4). Εισέρχεστε στην οδό Ηροδότου (συνέχεια της οδού Ρηγίλλης) και στο τέρμα της στρίβετε αναγκαστικά αριστερά στην οδό Σπευσίπου και αμέσως δεξιά στην οδό Γλύκωνος. Στην πρώτη διασταύρωση στρίβετε αριστερά στην οδό Ξανθίππου. Αμέσως δεξιά στην οδό Κλεομένους και έχετε φτάσει μπροστά από το Ξενοδοχείο St. George Lycabettus Boutique. Στρίβετε αριστερά και εισέρχεστε στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού.

Από οδός Δημοκρίτου (5). Από την οδό Ακαδημίας ή την οδό Σόλωνος ή την οδό Σκουφά εισέρχεστε στην οδό Δημοκρίτου. Ανηφορίζετε μέχρι το τέρμα του δρόμου και αναγκαστικά στρίβετε αριστερά στην οδό Στρατιωτικού Συνδέσμου. Αμέσως αναγκαστικά στρίβετε δεξιά και διασχίζετε ένα  μικρό κομμάτι της οδού Λυκαβηττού. Αμέσως αριστερά στην οδό Χερσώνος και αμέσως δεξιά στην οδό Ρογκάκου. Στα επόμενα μέτρα έχετε εισέλθει στον  Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού. Έχετε την επιλογή να στρίψετε αριστερά και δεξιά.

Από την οδό Ασκληπιού στα Εξάρχεια (6). Στην διασταύρωση της οδού Λασκάρεως  στρίβετε λοξός δεξιά στην οδό Αποκαυκών. Ανηφορίζετε ευθεία και σε λίγο εισέρχεστε στον Περιφερειακό δρόμο του Λυκαβηττού. Έχετε την επιλογή να στρίψετε αριστερά και δεξιά.

Date

22 Ιανουαρίου 2015

Tags

Sportevent, Αγώνας Δρόμου, Λυκαβηττός

Lycabettus Run 2024

Μετά την επιτυχία του " 8ου Lycabettus Run " που καθιέρωσε τον θεσμό , φέτος έρχεται το 9ο Lycabettus Run το οποίο αναμένεται ακόμα πιο επιτυχημένο και συναρπαστικό μιας και θα έχει πολλές περισσότερες εκπλήξεις.